FAQ – Frequently Asked Questions in english is HERE
Kdy se festival koná?
Festival se koná od 16. do 22. září 2024.
Kde se festival pořádá?
Czech Mussel Week se pořádá v restauracích, bistrech, kantýnách a v hospodách po celé České republice. Restaurace, které se Czech Mussel Week účastní, najdete na našich webových stránkách. Pozor, v kantýnách neplatí nabídka jedné porce zdarma, viz níže.
Kdy začne stahování voucherů?
Stahování voucherů se budeme snažit spustit co nejdříve. Míříme na datum 14 dní před začátkem festivalu, 26. srpna 2024. Doporučujeme sledovat naše sociální sítě, kde vás budeme pravidelně informovat – https://www.instagram.com/hopifishhub/
Jaké jsou k dispozici vouchery a jak fungují?
Ptáte se, proč jsme změnili pravidla a vybíráme tento rok zálohu? Tímto způsobem můžeme garantovat vaše místo v restauraci, zároveň vám tím umožníme dělat změny v rezervaci, nebo dokonce zrušení, což v minulosti nebylo možné. Díky této změně budete mít zároveň možnost využít různých nabídek od partnerů festivalu, které budeme postupně přidávat i v průběhu roku.
Jaký je rozdíl mezi ‚1+1 porce zdarma‘ vouchery?
Voucher se zálohou vám garantuje rezervaci ve vaší vybrané restauraci v den a čas, který chcete! Lze jej stáhnout kdykoliv a při zrušení rezervace záloha je vratná. Změny, nebo zrušení rezervace s tímto voucherem je možné pouze udělat nejpozději do 17:00 den předem. Poté je ale stále možné kontaktovat restauraci a domluvit se s nimi napřímo.
Voucher bez zálohy lze stáhnout pouze v poslední půlhodině před rezervací nebo přímo na místě. Jelikož je ale mnoho restaurací během Mussel Weeku velmi populárních, nemáte při tomto typu voucheru garanci, že pro vás vaše restaurace bude mít volnou kapacitu ve vámi vybraný den a čas. Voucher se zálohou se vyplatí, jelikož garantuje váš den a čas a lze jej měnit i zrušit.
Voucher s garancí rezervace ve vaší vybrané restauraci:
Voucher na místě (maximálně ½ hodiny před rezervací nebo přímo na místě):
Jak provést rezervaci / stáhnout 1+1 voucher?
Údaje, které budete vyplňovat: počet osob v rezervaci, počet porcí mušlí, datum a čas rezervace a dále jméno, email, telefonní číslo.
Např. ve čt. 2.8. chcete rezervaci pro 6 lidí na 14:30. 4 z nich budou chtít mušle a 2 jídlo z běžného menu restaurace.
Proč se v rezervačním formuláři vyplňuje počet osob i počet porcí mušlí?
To je pro případ, že vás jde do restaurace více, všichni chcete sedět pohromadě, ale ne všichni si chcete objednat mušle. Restaurace potřebuje vědět nejen kolik bude porcí mušlí, ale také k jak velkému stolu vás potřebuje usadit.
Co když chci obě porce pro sebe?
Není problém. Jelikož při vyplňování rezervačního formuláře udáváte jak počet osob v rezervaci, tak počet porcí mušlí, restaurace bude mít všechny potřebné informace. Případně to můžete ještě doplnit do poznámek ve formuláři.
Je moje záloha vratná?
Proč se musím při stahování voucheru registrovat?
Registrace je nutná, abyste mohli později dělat změny nebo rezervaci zrušit. To se pak stačí přihlásit na našich webových stránkách. Zároveň pro vás společně s partnery festivalu připravujeme další výhody.
Lze výběr restaurací filtrovat?
Ano, filtrovat lze dle lokality, kategorie podniku, a dokonce i menu / ceny pokrmu.
Znamená stažení voucheru automatickou rezervaci?
Ano. Úhrada zálohy garantuje vaši rezervaci. Pro vás to znamená, že už nemusíte nikam volat, psát, vše uděláte při koupi voucheru, viz. návod výše.
Co se stane, když se mi změnili plány?
Samozřejmě stát se může cokoliv. Jelikož jste se při koupi voucheru registrovali, stačí se přihlásit na našich webových stránkách (panáček vpravo nahoře) a zde můžete svou rezervaci měnit nebo zrušit, ale maximálně do 17:00 hod den před rezervací. Pokud nestihnete dodržet tento termín, kontaktujte restauraci přímo.
Proč jsem neobdržel voucher?
Pokud jste zadali správnou e-mailovou adresu a neobdrželi jste e-mail s voucherem, zkontrolujte prosím složku Spam nebo jiné složky ve vaší e-mailové schránce.
Pokud máte stále problém, kontaktujte nás na https://czechmusselweek.cz/kontakty/ a my to pro vás ověříme. Nejčastějším důvodem bývá špatné zadání vaší e-mailové adresy.
Je nutná dochvilnost a co se stane, když se zpozdím?
Ano, je. Buďte prosím dochvilní :). Vaše místo bude garantováno pouze na 15 minut od vaší rezervace. Pokud bude mít restaurace jiné hosty, může se stát, že po 15 minutách váš stůl obsadí a vaše záloha propadne. Na vašem voucheru je zobrazeno telefonní číslo restaurace. V případě většího zpoždění, prosím volejte – neposílejte email. Restaurace se věnuje hostům a často emaily přes den nesleduje!
Musím v restauraci, pubu nebo bistru předložit svůj voucher?
Ano. Abyste dostali nabídku ‚1+ 1 zdarma, musíte mít svůj voucher u sebe (stačí i elektronicky). Váš voucher obsahuje unikátní QR kód, který musí načíst zaměstnanec v daném podniku, aby mohl být uplatněn. Zároveň potvrzuje, že jste uhradili zálohu, kterou vám následně strhnou z vašeho celkového účtu. Bez voucheru to není možné!
15 Kč je administrativní poplatek, který pořadatel vybírá za každou provedenou platbu. Tento poplatek je nevratný.
Voucher se zálohou vám garantuje, že restaurace bude mít pro vás připravené potřebné množství mušlí. Ve vaší vybrané restauraci v den a čas, který chcete! Lze jej stáhnout kdykoliv a při zrušení rezervace je záloha vratná. Změny, nebo zrušení rezervace s tímto voucherem je možné pouze udělat nejpozději do 17:00 den předem. Poté je ale stále možné kontaktovat restauraci a domluvit se s nimi napřímo.
Po dokončení rezervace se vám vouchery zobrazí na monitoru k okamžitému stažení a zároveň je obdržíte v automatickém emailu na vámi zadanou emailovou adresu. Zakoupením voucheru došlo k vaši registraci, která je nutná, abyste mohli později provádět změny nebo rezervaci zrušit. To se pak stačí jen přihlásit.
Ano, při koupě voucheru vyplňujete údaje, počet osob v rezervaci, počet porcí mušlí, datum a čas rezervace, dále jméno, email, telefonní číslo.
Např. ve čtvrtek 2. 8. chcete rezervaci pro šest lidí na 14:30. Čtyři z nich budou chtít mušle a dva si objednají jídlo z běžného menu restaurace.
Toto je pro případ, že chcete přijít s přáteli/rodinou/dětmi, a ne všichni chtějí jíst mušle, tímto způsobem si uděláte pro všechny najednou a zároveň zajistíte správný počet mušlí.
Sledujte naše sociální sítě HOPIFISHHUB a poslouchejte Hit rádio, kde pro vás připravujeme několik výherních soutěží.
Ano, záloha vám propadne. Samozřejmě stát se může cokoliv. Jelikož jste se při koupi voucheru registrovali, stačí se přihlásit na našich webových stránkách (ikona panáčka vpravo nahoře) a následně do správy rezervací, kde můžete svou rezervaci měnit nebo zrušit, ale maximálně do 17:00 den před rezervací. Pokud nestihnete dodržet tento termín, kontaktujte restauraci napřímo.
Dražší cenu mušlí zaplatíte, levnější dostanete zdarma. V případě, že jste uhradili zálohu, bude vám tato odečtená z celkové úhrady.
Obě varianty jsou přijatelné.
Ne.
Rezervaci lze změnit v dané restauraci, a to přesunout na jiný den, maximálně do 17:00 den před rezervací. Přesunout do jiné restaurace nelze, ale můžete voucher 1+1 zdarma zrušit a peníze se vám vrátí zpět.
Následně můžete zakoupit voucher 1+1 zdarma do jiné restaurace.
Ano, na webu lze změnit rezervace a přesunout rezervaci na jiný den, ale maximálně do 17:00 den před původní rezervací. Stornovat voucher lze taky. Stačí se přihlásit do vaší registrace a voucher upravit dle vaší potřeby.
Pokud jste zadali správnou e-mailovou adresu a neobdrželi jste e-mail s voucherem, zkontrolujte prosím složku Spam nebo jiné složky ve vaší e-mailové schránce. Pokud problém přetrvává, kontaktujte nás na https://czechmusselweek.cz/kontakty/ a my to pro vás ověříme. Nejčastějším důvodem bývá špatné zadání vašeho emailu.
Organizátor za to nenese zodpovědnost. Nicméně budeme rádi, když nás budete informovat na web. stránkách Kontakty – Czech mussel week.
Vaše údaje jsou potřebné pro restauraci a zároveň registraci, která vám umožní pozdější změny, případné zrušení rezervace.