Chci voucher 1+1 Přihlášení zákazník
Skip to content

FAQ – Otázky a odpovědi

FAQ – Frequently Asked Questions in english is HERE

Kdy se festival koná?

Festival se koná od 16. do 22. září 2024.

Kde se festival pořádá?

Czech Mussel Week se pořádá v restauracích, bistrech, kantýnách a v hospodách po celé České republice. Restaurace, které se Czech Mussel Week účastní, najdete na našich webových stránkách.  Pozor, v kantýnách neplatí nabídka jedné porce zdarma, viz níže.

Kdy začne stahování voucherů?

Stahování voucherů se budeme snažit spustit co nejdříve. Míříme na datum 14 dní před začátkem festivalu, 26. srpna 2024. Doporučujeme sledovat naše sociální sítě, kde vás budeme pravidelně informovat – https://www.instagram.com/hopifishhub/

Jaké jsou k dispozici vouchery a jak fungují?

  • 1+1 porce zdarma. Pozor: 2 hosté = 1 voucher! Tzn, že dostanete 2 porce mušlí, jednu zaplatíte a tu levnější (pokud je rozdíl v ceně) dostanete zdarma.
  • POZOR ZMĚNA: Za každý voucher 1+1 porce zdarma, stažený déle než půl hodiny před rezervací, vybíráme zálohu 100 Kč na jeden voucher + 15 Kč administrativní poplatek. Nemusíte se obávat o svou stokorunu! Částka vybraná na zálohách vám bude v restauraci při předložení voucheru/ů automaticky odečtena z celkové útraty.
  • Administrativní poplatek je nevratný a není součástí zálohy.

Ptáte se, proč jsme změnili pravidla a vybíráme tento rok zálohu? Tímto způsobem můžeme garantovat vaše místo v restauraci, zároveň vám tím umožníme dělat změny v rezervaci, nebo dokonce zrušení, což v minulosti nebylo možné. Díky této změně budete mít zároveň možnost využít různých nabídek od partnerů festivalu, které budeme postupně přidávat i v průběhu roku.

  • Pozor, voucher 1+1 porce zdarma nelze stáhnout ani uplatnit v kantýnách. Nabídka je již zohledněna v jejich ceně pokrmu.

Jaký je rozdíl mezi ‚1+1 porce zdarma‘ vouchery?

Voucher se zálohou vám garantuje rezervaci ve vaší vybrané restauraci v den a čas, který chcete! Lze jej stáhnout kdykoliv a při zrušení rezervace záloha je vratná. Změny, nebo zrušení rezervace s tímto voucherem je možné pouze udělat nejpozději do 17:00 den předem. Poté je ale stále možné kontaktovat restauraci a domluvit se s nimi napřímo.

Voucher bez zálohy lze stáhnout pouze v poslední půlhodině před rezervací nebo přímo na místě. Jelikož je ale mnoho restaurací během Mussel Weeku velmi populárních, nemáte při tomto typu voucheru garanci, že pro vás vaše restaurace bude mít volnou kapacitu ve vámi vybraný den a čas. Voucher se zálohou se vyplatí, jelikož garantuje váš den a čas a lze jej měnit i zrušit.

  1. Jaké jsou k dispozici vouchery a jak fungují?

Voucher s garancí rezervace ve vaší vybrané restauraci:

  • Lze stáhnout kdykoliv nejpozději půl hodiny před rezervací.
  • Rezervační údaje voucheru lze změnit, případně zrušit maximálně do 17:00 den před rezervací.
  • Při včasném zrušení rezervace/voucheru, vám bude vrácena záloha. Administrační poplatek je nevratný.
  • Pro změny nebo zrušení rezervace po 17:00 den předem, je nutné kontaktovat restauraci napřímo.

Voucher na místě (maximálně ½ hodiny před rezervací nebo přímo na místě):

  • Lze stáhnout nejdříve půl hodiny před rezervací, ale ujistěte se nejdříve, že má restaurace volnou kapacitu a dostatek mušlí. POZOR: zde negarantujeme, zda na vás mušle ještě zbydou, aniž že bude restauraci volné místo. Je nutné se informovat u obsluhy
  • Při stahování voucheru na poslední chvíli se neplatí záloha, ale administrativní poplatek 15 Kč ano.
  • Rezervační údaje tohoto voucheru nelze změnit ani zrušit.

Jak provést rezervaci / stáhnout 1+1 voucher?

  1. Vyberte si restauraci na našich webových stránkách. Restaurace můžete vybírat a filtrovat podle lokality, kategorie nebo menu.
  2. “ Jakmile si vyberete restauraci, klikněte na tlačítko ‚stáhnout voucher‘ a vyplňte krátký formulář se všemi údaji. Údaje, které budete vyplňovat – počet osob v rezervaci, počet porcí mušlí, datum a čas rezervace a dále jméno, email, telefonní číslo. Při prvním stahování je kromě údajů o rezervaci potřeba vyplnit i vaše kontaktní údaje a tím se zaregistrujete. Registrace je nutná pro možné pozdější změny nebo zrušení rezervace. To se pak stačí jen přihlásit. Pro stahování voucherů do dalších restaurací opět kliknete na tlačítko ‚stáhnout voucher‘ a vyplňte rezervační formulář, údaje již nevyplňujte, ale přihlaste se ke svému účtu, abyste měli všechny své rezervace pohromadě.“

Údaje, které budete vyplňovat: počet osob v rezervaci, počet porcí mušlí, datum a čas rezervace a dále jméno, email, telefonní číslo.

Např. ve čt. 2.8. chcete rezervaci pro 6 lidí na 14:30. 4 z nich budou chtít mušle a 2 jídlo z běžného menu restaurace.

  1. Po vyplnění si zkontrolujte shrnutí objednávky a uhraďte zálohu + administrativní poplatek přes platební bránu. (1 voucher (2 osoby/2porce) = 100Kč; 2 vouchery (4 osoby/4porce) = 200Kč atd. V případě zrušení rezervace do 17:00 den před rezervací je záloha vratná. Administrativní poplatek 15Kč je nevratný.
  2. Po zaplacení se vám zobrazí potvrzení o úspěšné rezervaci a můžete si stáhnout vouchery. Vouchery budou zaslány i na vámi vyplněnou email adresu a můžete je zkontrolovat i přihlášením na našich stránkách – panáček vpravo nahoře.

 

Proč se v rezervačním formuláři vyplňuje počet osob i počet porcí mušlí?

To je pro případ, že vás jde do restaurace více, všichni chcete sedět pohromadě, ale ne všichni si chcete objednat mušle. Restaurace potřebuje vědět nejen kolik bude porcí mušlí, ale také k jak velkému stolu vás potřebuje usadit.

Co když chci obě porce pro sebe?

Není problém. Jelikož při vyplňování rezervačního formuláře udáváte jak počet osob v rezervaci, tak počet porcí mušlí, restaurace bude mít všechny potřebné informace. Případně to můžete ještě doplnit do poznámek ve formuláři.

Je moje záloha vratná?

  • V případě, že vaši rezervaci zrušíte do 17:00 v den před rezervací, záloha vám bude vrácena v plné výši. Administrativní poplatek je nevratný.
  • Pokud nestihnete rezervaci zrušit do 17:00 v den před rezervací, není vše ztraceno. Kontaktujte restauraci přímo a pokud budou mít volnou kapacitu jindy, mohou vaši rezervaci přesunout.
  • V případě, že se v den a čas rezervace do restaurace nedostavíte, záloha propadá restauraci a nevrací se.

Proč se musím při stahování voucheru registrovat?

Registrace je nutná, abyste mohli později dělat změny nebo rezervaci zrušit. To se pak stačí přihlásit na našich webových stránkách. Zároveň pro vás společně s partnery festivalu připravujeme další výhody.

Lze výběr restaurací filtrovat?

Ano, filtrovat lze dle lokality, kategorie podniku, a dokonce i menu / ceny pokrmu.

Znamená stažení voucheru automatickou rezervaci?

Ano. Úhrada zálohy garantuje vaši rezervaci. Pro vás to znamená, že už nemusíte nikam volat, psát, vše uděláte při koupi voucheru, viz. návod výše.

Co se stane, když se mi změnili plány?

Samozřejmě stát se může cokoliv. Jelikož jste se při koupi voucheru registrovali, stačí se přihlásit na našich webových stránkách (panáček vpravo nahoře) a zde můžete svou rezervaci měnit nebo zrušit, ale maximálně do 17:00 hod den před rezervací. Pokud nestihnete dodržet tento termín, kontaktujte restauraci přímo.

Proč jsem neobdržel voucher?

Pokud jste zadali správnou e-mailovou adresu a neobdrželi jste e-mail s voucherem, zkontrolujte prosím složku Spam nebo jiné složky ve vaší e-mailové schránce.

Pokud máte stále problém, kontaktujte nás na https://czechmusselweek.cz/kontakty/ a my to pro vás ověříme. Nejčastějším důvodem bývá špatné zadání vaší e-mailové adresy.

Je nutná dochvilnost a co se stane, když se zpozdím?

Ano, je. Buďte prosím dochvilní :). Vaše místo bude garantováno pouze na 15 minut od vaší rezervace. Pokud bude mít restaurace jiné hosty, může se stát, že po 15 minutách váš stůl obsadí a vaše záloha propadne. Na vašem voucheru je zobrazeno telefonní číslo restaurace. V případě většího zpoždění, prosím volejte – neposílejte email. Restaurace se věnuje hostům a často emaily přes den nesleduje!

Musím v restauraci, pubu nebo bistru předložit svůj voucher?

Ano. Abyste dostali nabídku ‚1+ 1 zdarma, musíte mít svůj voucher u sebe (stačí i elektronicky). Váš voucher obsahuje unikátní QR kód, který musí načíst zaměstnanec v daném podniku, aby mohl být uplatněn. Zároveň potvrzuje, že jste uhradili zálohu, kterou vám následně strhnou z vašeho celkového účtu. Bez voucheru to není možné!

 


  1. Proč mám najednou platit 100 Kč za voucher 1+1 zdarma?
  2. Tímto způsobem můžeme garantovat vaše místo v restauraci, zároveň vám tím umožníme dělat změny v rezervaci, nebo dokonce zrušení, což v minulosti nebylo možné. Díky této změně budete mít zároveň možnost využít různých nabídek od partnerů festivalu, které budeme postupně přidávat i během roku.

 

  1. Bude mi 100 Kč odečteno při konzumaci?
  2. O svou stokorunu se nemusíte bát! Částka vybraná na zálohách vám bude v restauraci při předložení voucheru/ů automaticky odečtena z celkové útraty.

 

  1. Proč mi v restauraci odečetli pouze 100 Kč, i když jsem zaplatila 115 Kč?

15 Kč je administrativní poplatek, který pořadatel vybírá za každou provedenou platbu. Tento poplatek je nevratný.

  1. Jakým způsobem jste zákazníkům pomohli, když jste provedli tuto změnu u voucheru 1+1 zdarma?

Voucher se zálohou vám garantuje, že restaurace bude mít pro vás připravené potřebné množství mušlí. Ve vaší vybrané restauraci v den a čas, který chcete! Lze jej stáhnout kdykoliv a při zrušení rezervace je záloha vratná. Změny, nebo zrušení rezervace s tímto voucherem je možné pouze udělat nejpozději do 17:00 den předem. Poté je ale stále možné kontaktovat restauraci a domluvit se s nimi napřímo.

 

  1. Dorazí mi voucher na email, nebo je jenom zpřístupněn na netu?

Po dokončení rezervace se vám vouchery zobrazí na monitoru k okamžitému stažení a zároveň je obdržíte v automatickém emailu na vámi zadanou emailovou adresu. Zakoupením voucheru došlo k vaši registraci, která je nutná, abyste mohli později provádět změny nebo rezervaci zrušit. To se pak stačí jen přihlásit.

 

  1. Může být rezervace provedena pro více lidí, i když je zakoupen pouze jeden voucher 1+1 zdarma?

Ano, při koupě voucheru vyplňujete údaje, počet osob v rezervaci, počet porcí mušlí, datum a čas rezervace, dále jméno, email, telefonní číslo.

Např. ve čtvrtek 2. 8. chcete rezervaci pro šest lidí na 14:30. Čtyři z nich budou chtít mušle a dva si objednají jídlo z běžného menu restaurace.

 

  1. Proč musím při rezervaci vyplňovat počet porcí mušlí a počet lidí v rezervaci? Jaký je v tom rozdíl?

Toto je pro případ, že chcete přijít s přáteli/rodinou/dětmi, a ne všichni chtějí jíst mušle, tímto způsobem si uděláte pro všechny najednou a zároveň zajistíte správný počet mušlí.

 

  1. Mohu něco vyhrát, když se zúčastním akce?

Sledujte naše sociální sítě HOPIFISHHUB a poslouchejte Hit rádio, kde pro vás připravujeme několik výherních soutěží.

 

  1. Co se stane, když se nedostavím do restaurace, propadne mi záloha?

Ano, záloha vám propadne. Samozřejmě stát se může cokoliv. Jelikož jste se při koupi voucheru registrovali, stačí se přihlásit na našich webových stránkách (ikona panáčka vpravo nahoře) a následně do správy rezervací, kde můžete svou rezervaci měnit nebo zrušit, ale maximálně do 17:00 den před rezervací. Pokud nestihnete dodržet tento termín, kontaktujte restauraci napřímo.

 

  1. Pokud jsou různé ceny mušlí, platím vždy stejnou částku?

Dražší cenu mušlí zaplatíte, levnější dostanete zdarma. V případě, že jste uhradili zálohu, bude vám tato odečtená z celkové úhrady.

 

  1. Můžu mít voucher v telefonu, nebo musím mít voucher vytištěn při příchodu do restaurace?

Obě varianty jsou přijatelné.

 

  1. Mohu si koupit více voucherů najednou, i do jiných restaurací?

Ne.

 

  1. Lze změnit rezervaci v rezervačním systému a přesunout ji do jiné restaurace?

Rezervaci lze změnit v dané restauraci, a to přesunout na jiný den, maximálně do 17:00 den před rezervací. Přesunout do jiné restaurace nelze, ale můžete voucher 1+1 zdarma zrušit a peníze se vám vrátí zpět.

Následně můžete zakoupit voucher 1+1 zdarma do jiné restaurace.

 

  1. Lze na webu změnit, nebo zrušit rezervaci a peníze mi vrátíte?

Ano, na webu lze změnit rezervace a přesunout rezervaci na jiný den, ale maximálně do 17:00 den před původní rezervací. Stornovat voucher lze taky. Stačí se přihlásit do vaší registrace a voucher upravit dle vaší potřeby.

 

  1. Zaplatila jsem voucher 1 +1 a nic mi nedorazilo, co mám dělat?

Pokud jste zadali správnou e-mailovou adresu a neobdrželi jste e-mail s voucherem, zkontrolujte prosím složku Spam nebo jiné složky ve vaší e-mailové schránce. Pokud problém přetrvává, kontaktujte nás na https://czechmusselweek.cz/kontakty/ a my to pro vás ověříme. Nejčastějším důvodem bývá špatné zadání vašeho emailu.

 

  1. Jídlo mi nechutnalo, kde si mohu stěžovat?

Organizátor za to nenese zodpovědnost. Nicméně budeme rádi, když nás budete informovat na web. stránkách Kontakty – Czech mussel week.

 

  1. Proč potřebujete vyplnit moje údaje?

Vaše údaje jsou potřebné pro restauraci a zároveň registraci, která vám umožní pozdější změny, případné zrušení rezervace.